Директор з розвитку та нових продуктів компанії Admixer, провідного інтернет сейлз-хауса, що працює на ринках України, Білорусі, Росії, Казахстану.
В інтернет-маркетингу з 2000 року, більше 10 років займався розвитком, просуванням та монетизацією великих інформаційних проектів. Останні 3 роки займається розробкою та запуском на ринок нових рекламних продуктів, пов’язаних з поведінковими технологіями, e-commerce та мобільною рекламою.
Доповідач на профільних конференціях з інтернет-маркетингу та електронної комерції. Викладач Школи рекламних технологій та корпоративної школи Admixer.
16:00—16:20. Реклама і просування
Як побудувати ефективну мобільну стратегію просування:
— Чому десктопну стратегію не можна копіювати в мобайл;
— Як використовувати переваги мобільних пристроїв;
— Кращі мобільні практики, які потрібно взяти на озброєння.