Український форум
інтернет-діячів
20 квітня
Київ, МВЦ (м. Лівобережна)
>5000
відвідувачів
>100
доповідачів
5
напрямів
Дмитро Базилевич
Wargaming


Близько трьох років працює в видавничому підрозділі компанії Wargaming та відповідає за маркетингові комунікації в Україні.

Загальний досвід роботи в сфері маркетингових комунікацій - біля 10 років. До цього близько 5 років пропрацював в спеціалізованій журналістиці, в найбільшому українському ВД ITC Publishing.

Освіта - Національний авіаційний університет, м. Київ, спеціальність «Автоматизовані системи управління повітряним рухом». Також навчався в Києво-Могилянській бизнес-школі, закінчивл кілька курсів в SAP Marketing University та Coursera.

Щиро вважає маркетинг «наукою здорового глузду» і вірить в те, що для людини з інтелектом немає неможливого, але є непотрібне.

Не чекайте, поки про вас напишуть ЗМІ. Створіть ЗМІ самі!

14:40—15:20. Реклама і просування

Як навколо відомого і популярного продукту ми створили, по суті, повноцінний медіахолдинг - відео, радіо, текст, періодика. Як все це вирішує задачі просування продуктів, допомагає в роботі.

Звичайно, розповім, чому і як саме це варто робити всім іншим.

iForum-2019