Український форум
інтернет-діячів
20 квітня
Київ, МВЦ (м. Лівобережна)
>5000
відвідувачів
>100
доповідачів
5
напрямів
Марія Бочева
Business Analyst в OWOX


Працює з eCommerce проектами з 2013 року, спеціалізація: аналіз бізнес-задач великих міжнародних клієнтів; розуміння специфіки, потреб та ключових відмінностей нішевих лідерів eCommerce України; рішення задач аналізу рекламних каналів, які були джерелами асоціативних конверсій.

Google Analytics Qualified Individual.

Сучасна аналітика: як змусити дані працювати на бізнес

17:20—17:40. Реклама і просування

— Який підхід до побудови маркетингу на основі даних використовують 90% фахівців, і чому він не веде нікуди

— Як почати заробляти за допомогою аналітики практично одразу і не чекати 6 місяців "поки все запровадять"

— Як виміряти та монетизувати невимірюване: підвищення конверсії в покупку за допомогою правильної організації контенту і ремаркетингу

— Кращі практики і кейси запровадження та застосування аналітики в інтернет-маркетингу

iForum-2019