Працює з eCommerce проектами з 2013 року, спеціалізація: аналіз бізнес-задач великих міжнародних клієнтів; розуміння специфіки, потреб та ключових відмінностей нішевих лідерів eCommerce України; рішення задач аналізу рекламних каналів, які були джерелами асоціативних конверсій.
Google Analytics Qualified Individual.
17:20—17:40. Реклама і просування
— Який підхід до побудови маркетингу на основі даних використовують 90% фахівців, і чому він не веде нікуди
— Як почати заробляти за допомогою аналітики практично одразу і не чекати 6 місяців "поки все запровадять"
— Як виміряти та монетизувати невимірюване: підвищення конверсії в покупку за допомогою правильної організації контенту і ремаркетингу
— Кращі практики і кейси запровадження та застосування аналітики в інтернет-маркетингу